تکنولوژی برتر

درباره تکنولوژی های برتر روز دنیا

تکنولوژی برتر

درباره تکنولوژی های برتر روز دنیا

گزارش شرکت AMD از احتمال بروز مشکل حرارتی برای بعضی از تراشه های

AMD اعلام کرد تنها تعداد کمی از این تراشه ها ممکن است نقص داشته باشند.  تست تشخیص برای مشخص کردن تراشه های مشکوک ارایه خواهد شد. این تراشه ها توسط شرکت تعویض می شوند و هزینه ای برای مشتری نخواهد داشت.

 

از techweb.com  

 

Advance Micro Devices Inc. جمعه هفته گذشته اعلام کرد احتمال بروز مشکلات حرارتی برای درصدی از تراشه های Opetron در شرایط کاری سخت وجود دارد ؛ تعداد پردازنده هایی که احتمال می رود چنین نقصی داشته باشند حدود 3000 پردازنده است.

 

سانی ویل، سازنده تراشه، گفته است که .  تست تشخیص برای مشخص کردن تراشه های مشکوک ارایه خواهد شد. این تراشه ها توسط شرکت تعویض می شوند و هیچ هزینه ای برای مصرف کنندگان نخواهد داشت. پردازنده های تک هسته ای Opetron x52   و x54 دچار این مشکل شده اند که در اواخر سال 2005 و اوایل 2006 تولید شده اند.

 

با توجه به آزمایش ها مختلف شرکت به این مشکل پی برده است و بنا به اظهار سازندگان، مراحل این آزمایش ها از شرایط کار عادی مشکل تر است ولی با این وجود AMD بعد از این آزمایش ها تصمیم به تغییر خط تولید این پردازنده ها کرده است.

 

از این بعد تراشه هایی که فرکانس کاری 2.8 مگا هرتز داشته اند ، با فرکانس 2.6 مگا هرتز عرضه می شوند که باعث کارایی بهتر این تراشه ها در شرایط محبطی سخت تر می شود.

 

AMD امیدوار است که این مشکل ضرر مالی به دنبال نداشته باشد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد