تکنولوژی برتر

درباره تکنولوژی های برتر روز دنیا

تکنولوژی برتر

درباره تکنولوژی های برتر روز دنیا

تازه‌هایی درباره‌ی ویستا و آفیس 2007

 

سیستم عامل جدید ویستا و آفیس 2007 مایکروسافت که 30 نوامبر روانه‌ی بازار می‌شوند، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گرافیک رایانه‌یی در ویندوز ویستا اصلاح شده به طوری که ‌آیکون‌های آن از گرافیک قوی برخوردارند و مایکروسافت آن‌ها را برای راحتی کاربران به کار گرفته است.

امکان جست‌وجوی بهتر یکی دیگر از ویژگی‌های ویستا است که امکان سریع‌تر و کامل‌تر جست‌وجو را فراهم می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که فایل‌های داخل صفحه دسک‌تاپ و اطلاعات دیگر داخل رایانه را در یک بار جست‌وجو کنند.

براساس این گزارش امنیت بالای ویستا از قابلیت‌های دیگر آن به حساب می‌آید که این ویندوز خود شامل بسترهای آنتی ویروس است.

بسته‌ی نرم‌افزاری آفیس 2007 نیز دارای ویژگی‌های برتری است که در آن دیگر از منوهای طولانی آفیس‌های کنونی استفاده نمی‌شود، بلکه آن‌ها برروی یک نوار در بالای صفحه گروه‌بندی شده‌اند، به این ترتیب استفاده از منوی آفیس راحت‌تر می‌شود.

در این بسته‌ی جدید، اکسل می‌تواند صفحه گسترده‌های خود را مانند اکسل قدیمی ‌به اشتراک بگذارد با این تفاوت که در آفیس 2007، صفحه گسترده‌ها می‌توانند به صورت مخفی ایمن باشند؛ همچنین محاسبات اطلاعات در اکسل 2007 ارزشمندتر می‌شوند.

بر اساس این گزارش، عناصر پست‌الکترونیک نرم‌افزار out look آ‌فیس 2007 به صورت رنگی و به منظور مدیریت بستر اطلاعات و بسته‌بندی شده‌اند، همچنین مدارک آفیس 2007 می‌توانند به فرمت XML ذخیره شوند که به این ترتیب آسان‌تر قابل جست‌وجو خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد