تکنولوژی برتر

درباره تکنولوژی های برتر روز دنیا

تکنولوژی برتر

درباره تکنولوژی های برتر روز دنیا

نسل بعدی موبایلها

 

امروزه معمولا موبایلها به امکاناتی مثل پخش کننده های mp3 و دوربینهای عکاسی مجهز شده اند. ولی در آینده نزدیک شاهد امکانات جدیدتری خواهیم بود.  یکی از این امکانات touch screen است.

در موبایل KG800 شرکت LG در حال حاضر از این فناوری استفاده می شود.

یک یادداشت

 

امشب یکی از دوستان در مورد یکی از یادداشتهای گذشته که در مورد تعداد دفعات استفاده از هر کاراکتر صفحه کلید بود، نظریه خیلی جالبی ارایه داد.

 ایشون فکر می کردن که من نشستم و یه متن دو صفحه ای نوشتم و حساب کردم که چند بار کلید های صفحه کلید رو فشار دادم! غافل از این من از منوی فایل properties و statistic رو انتخاب کردم و این اطلاعات را از اونجا بدست آوردم.

ایشون در حرکتی مشابه تصمیم گرفت cdrom رو اینقدر eject کنه تا به این سوال که مدتها ذهنشو بعد از خوندن یادداشت من مشغول کرده بود جواب بده که،

 یک cdrom تا چند بار می تونه eject بشه!

توشیبا، جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های ماهواره‌یی P105

 

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،یکی از این لپ‌تاپ‌هادارای یک گیرنده‌ی خارجی
'یو اس بی' برای پخش زنده‌ی برنامه‌های تلویزیونی است و امکان مشاهده‌ی برنامه‌های تلویزیون از طریق کابل،‌ ماهواره یا آنتن روی صفحه‌ی نمایش هفده اینچی را فراهم می‌آورد و این درحالی است که مدل دیگر برای انجام بازی‌های ویدیویی در سطح بالا طراحی و ساخته شده است.
نوت‌بوکی که برای بازی‌های ویدیویی تولید شده است، دارای یک پردازشگر اینتل با سرعت بالاتر و حافظه‌ی ‌٠٤٨/٢ مگابایتی است و حجم‌ هارددرایو آن نیز ‌٢٠٠ گیگابایت عنوان شده است و فناوری بلوتوث به کار رفته در این لپ‌تاپ نیز به کنترل
بی‌سیم بازی‌ها کمک می‌کند.
این دو محصول جدید توشیبا از ماه آینده روانه‌ی بازار می‌شوند.